kiski

Most, hogy a szárnyas éjfél ellibbenve továbbszáll
gondbaborult lelkemnek tétova vára felett
lanyha legyintéssel ígérve kivágni csalódott
szívkeserűségemnek szárbaszökő gyökerét,
felserkentem blogba ma rejteni mindama kételyt
mely élete alkonya vártán elönti a férfikebelt.

Ugye milyen gazdag a magyar nyelv, hogy hosszú sorokon át engedi verselni azt is, akinek nincs semmi mondandója?

Friss topikok

  • kiskii: @Bence Aradi: Köszönöm! (2020.03.23. 05:26) Decimus Iunius Iuvenalis első szatírája
  • heptakontanonaéder: @kisa: és melyik buz... oppardon! _MELEG_ prodjúszer óhajtotta megfarkalni szegényt? (és hány kabá... (2017.11.01. 19:28) Marton és banyatank
  • Geo_: Lehet, addig jó nekünk, amíg nem tudjuk a választ... Mert majd jön az új isten: szazad21.blog.hu/2... (2017.10.29. 17:38) Bölcsészek és butászok
  • heptakontanonaéder: bocsika _ÉN_ elég sokat éltem falun. És a "falu szája" tökéletesen képes felmérni az erő- és szexu... (2017.10.28. 20:57) Nemi szerepek
  • heptakontanonaéder: Te csak ne rinyálj, örülj, hogy legalább nem ver! (2017.10.28. 09:24) Szaltó és cipő

Címkék

1968 (1) Áfra János (1) álom (1) altiszt (1) anyák napja (1) autó (1) autodafé (1) az élet értelme (1) balfasz (1) birodalom (1) bor (1) botka (1) bruce willis (1) cineg (1) cipő (1) Coldrex (1) csak a volt (1) család (1) diáklázadás (1) díj (1) egyenruha (1) ellenzék (1) én pártom (1) eper (1) érettségi (1) érték (1) eső (1) esti dal (1) fidesz (1) Firenze (1) fodrász (1) fordítás (1) galanga (1) galuska (1) gyerekvers (1) hajnal (1) hideg (2) hobbit (1) inkvizció (1) irodalmi ügynök (1) irodalom (1) Iuvenalis (1) Juvenalis (1) kecske zsolt (1) kenguru (1) képviselők (1) kiski (14) kistarcsa (1) kitüntetés (1) kocsma (1) koldulás (1) koldus (1) koldus katekizmus (1) komócsin (1) köszvény (1) kötőhártya-gyulladás (1) közlekedési múzeum (1) Kukorelly Endre (1) lábjegyzet (1) látványmészárszék (1) lecsó (1) lenin (1) leonidász (1) lesötétült (1) mackó (1) május 1. (1) március 15 (1) melegítő (1) momentum (1) műfordítás (1) nagymama (1) nagy élet (1) nátha (1) nej (1) névnap (1) nixon (1) novella (1) ooloo (8) ősember (1) ottbasszamegafene (1) pálinka (1) paprikáskrumpli (1) parkolóőr (1) párt (1) pénz (1) Petőfi (1) portás (2) posta (2) rendőr (1) Robert Capa (1) sár (1) sci-fi (1) slasa (1) Sólyom (1) sör (1) spárta (1) szakszervezet (1) Szatírák (1) személyi (1) szimonidész (1) szonett (1) szverdlov (1) takanéni (1) Tarlós (1) tejföl (1) temetés (1) Török Monika (1) torta (1) tündérnaptár (1) tüntetés (2) turbolya (1) türelmetlen szonett (1) választás (1) város (1) vers (6) verseny (1) zokni (1) zoknyi (1) Címkefelhő

2017.07.26. 20:04 kiskii

Kovász és hangszerelés

Olvasom valami elmerokkanttól, hogy ő az élesztőmentes kovász rabja lett, csakis azzal készíti otthol a kenyerit. A másik, amikor a zugpálinkász körmöspéniszek bizonygatják, hogy a cefrébe nem szabad élesztőt tenni. Hogy ezek ennyi ésszel hogy nem mennek neki minden falnak a kanyarban, érthetetlen.

Most komolyan, azon kívül hogy a zsidó pilóták direkt mérgező alumíniumot szórnak ránk, mégis mi tudás szorult az ilyenek fejibe? Gondolom még a homeopátia. Meg az aura és a csillagjóslás.

Mivel a húsuk nem éri meg a lőszert, nem mondom, hogy érdemes volna rájuk körvadászatot rendezni, de azt  megérdemlik, hogy az Orbán a kispárnát is kilopja a fejük alól. Milyen szerencse, hogy begubóztam ide a szobámba, mert megfigyeltem, hogy nem tudok higgadtan beszélni az effélékkel, annyira korlátoltak, hogy fel se fogják, mennyire ostobák.

Kinyírtam a fészbúk ismerőseim kétharmadát és milyen jól tettem, pedig közülük alig tíz százalék volt, aki lelkesen megosztogatta, hogy a mézben főtt fahéj a rák igazi ellenszere meg hogy a bánatosfalvi anyuka elveszett gyerekét megették a migráncsok Salzburgban.

Miután mind a három, zenében jártas ismerősöm elküldött a picsába amikor megkérdeztem, vetne-e egy pillantást a dalaimra, pláne mikor kérdtem, meghangszerelné-e őket, őket is töröltem, oszt elmentem hangszerelésgyártó szakmunkásokhoz. Ezek korrekt összegért szakmányban gyártják a kommersz szart, de úgy kell nekem, miért nem tanultam  összhangzattant. Az egyik aszonta, hogy ja, ha a hangszerelést partitúrában is akarom, az plusz tízezer forint, mégis mi a faszt gondolt, ha én lennék Mozart, hogy a sampling eszközökkel mp3-ba felkent egyveleget prima vista lekottázzam, akkor kurvára nem kéne nekem hangszerelő.

A másik meg hogy ki fogja játszani a dalt, mert az fontos. Mondtam, nekem baromira nem fontos, majd ha ő belehangszerel három szárnykürtöt legfeljebb nem fogja játszani az, akinek nem fussa ilyen delikát hangszerekre. Meg hogy jó lenne ha közölném, milyen stílusban szeretném a hangszerelést. Biztos igaza van, a dal maga egy 80-as sebességű szerelmes dal, naivan azt hittem, képes kitalálni, milyen stílus ill hozzá, de segítendő a döntését jeleztem, hogy szerintem a legjobb lenne egy szonáta rapperre és harcjárművekre.

Egyre jobban rühellem az emberiséget.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://kiski.blog.hu/api/trackback/id/tr10012686211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kisa 2017.07.26. 20:17:01

Én ismerek egy fiatal, kiváló és tehetséges zeneszerzőt, aki szerintem feleannyiért ihletetten megcsinálná/ta volna. Profi, de nem szakmányban és főleg nem kommersz szart gyárt. Sőt
Na, most már mindegy, gondolom.

kiskii 2017.07.26. 21:04:58

@kisa: Hehe. Semmi gond. Csinálja meg ő is. Mindenki kaphat esélyt.
süti beállítások módosítása