kiski

Most, hogy a szárnyas éjfél ellibbenve továbbszáll
gondbaborult lelkemnek tétova vára felett
lanyha legyintéssel ígérve kivágni csalódott
szívkeserűségemnek szárbaszökő gyökerét,
felserkentem blogba ma rejteni mindama kételyt
mely élete alkonya vártán elönti a férfikebelt.

Ugye milyen gazdag a magyar nyelv, hogy hosszú sorokon át engedi verselni azt is, akinek nincs semmi mondandója?

Friss topikok

  • kiskii: @Bence Aradi: Köszönöm! (2020.03.23. 05:26) Decimus Iunius Iuvenalis első szatírája
  • heptakontanonaéder: @kisa: és melyik buz... oppardon! _MELEG_ prodjúszer óhajtotta megfarkalni szegényt? (és hány kabá... (2017.11.01. 19:28) Marton és banyatank
  • Geo_: Lehet, addig jó nekünk, amíg nem tudjuk a választ... Mert majd jön az új isten: szazad21.blog.hu/2... (2017.10.29. 17:38) Bölcsészek és butászok
  • heptakontanonaéder: bocsika _ÉN_ elég sokat éltem falun. És a "falu szája" tökéletesen képes felmérni az erő- és szexu... (2017.10.28. 20:57) Nemi szerepek
  • heptakontanonaéder: Te csak ne rinyálj, örülj, hogy legalább nem ver! (2017.10.28. 09:24) Szaltó és cipő

Címkék

1968 (1) Áfra János (1) álom (1) altiszt (1) anyák napja (1) autó (1) autodafé (1) az élet értelme (1) balfasz (1) birodalom (1) bor (1) botka (1) bruce willis (1) cineg (1) cipő (1) Coldrex (1) csak a volt (1) család (1) diáklázadás (1) díj (1) egyenruha (1) ellenzék (1) én pártom (1) eper (1) érettségi (1) érték (1) eső (1) esti dal (1) fidesz (1) Firenze (1) fodrász (1) fordítás (1) galanga (1) galuska (1) gyerekvers (1) hajnal (1) hideg (2) hobbit (1) inkvizció (1) irodalmi ügynök (1) irodalom (1) Iuvenalis (1) Juvenalis (1) kecske zsolt (1) kenguru (1) képviselők (1) kiski (14) kistarcsa (1) kitüntetés (1) kocsma (1) koldulás (1) koldus (1) koldus katekizmus (1) komócsin (1) köszvény (1) kötőhártya-gyulladás (1) közlekedési múzeum (1) Kukorelly Endre (1) lábjegyzet (1) látványmészárszék (1) lecsó (1) lenin (1) leonidász (1) lesötétült (1) mackó (1) május 1. (1) március 15 (1) melegítő (1) momentum (1) műfordítás (1) nagymama (1) nagy élet (1) nátha (1) nej (1) névnap (1) nixon (1) novella (1) ooloo (8) ősember (1) ottbasszamegafene (1) pálinka (1) paprikáskrumpli (1) parkolóőr (1) párt (1) pénz (1) Petőfi (1) portás (2) posta (2) rendőr (1) Robert Capa (1) sár (1) sci-fi (1) slasa (1) Sólyom (1) sör (1) spárta (1) szakszervezet (1) Szatírák (1) személyi (1) szimonidész (1) szonett (1) szverdlov (1) takanéni (1) Tarlós (1) tejföl (1) temetés (1) Török Monika (1) torta (1) tündérnaptár (1) tüntetés (2) turbolya (1) türelmetlen szonett (1) választás (1) város (1) vers (6) verseny (1) zokni (1) zoknyi (1) Címkefelhő

2017.10.27. 17:07 kiskii

Marton és banyatank

Kultúrember csak akkor erőszakol nőket, ha túlélte az ostromot és megkezdhette a két napos szabadrablást a városban. nevtelen_1.jpgMég mindig nem értem ezt a Marton László féle megerőszakolásos sztorifolyamot. Ha egyszer tudta, hogy erőszakoskodni fog, akkor miért ment oda? Miért ültette be ezeket a nőket a kocsijába? Ha már voltak jelei, hogy kéretlen meg fogja lóbálni a koktélvirslit, akkor miért nem ügyelt, hogy ne keveredjék nők közelébe? Én például huszonnégy éves koromban, amikor először kerültem főnöki székbe, rájöttem, hogy képtelen vagyok elválasztani egymástól a lányok önkéntesen hajlandó viselkedését attól, hogy esetleg csak az állásukat féltik vagy simán csak jobb pozícióba szeretnének kerülni a cégnél. Oké, arról szó nem volt, hogy akár csak a legkisebb erőt is kifejtettem volna, hogy rákényszerítsek egy nőt valamire, amit nem akart, csak bennem volt a filmekből, könyvekből is ismert "gazdag fiú szindróma", hogy vajh csak magamért, vagy a hatalmamért szeret. És ettől kezdve bizony 40 alatti nőt nem vettem fel semmi olyan munkakörbe, ahol annak velem napi munkakapcsolatban kellett volna lennie, mert már egészen ifjan is tudtam, hogy álló fasznak nincs lelkiismerete és egy ilyen liezonra csak rábaszni lehet. 

Húzom a banyatankot magam után. A múlt héten vettük az Aldiban, a nej jön vele büszkén, elésietek, emelem a kezem, összepacsizunk és felordítok, "Banyatank, RÁKKENDROLL!!!", az életvitelszerűen banyatankos mezei aggok meghökkenten rezzennek össze és szaporázni kezdenek ölbéli Suzukiuk felé mielőtt dühöngő migránssá változnék és elvenném a munkájukat.

Most hát húzom. Kiérek a jó, fedett piactérből a szabadba, rögtön jobbra egy pult, a Soros vigyorog rajta gonoszul, a pult mellett egy viseltes nyugger bácsi áll, mennék megkérdezni, hogy hol lehet jelentkezni erre a munkára és van-e tanfolyam, ahol a súlyosabb fenyegetésekről tájékoztatnak, nameg mennyit fizetnek és hogy nekem kell-e kivonszolni és összerakni a pultot reggelente, de a nej nem enged, ő füstölt szalonnát akar venni, nem a rendőrségen ülni amíg kiengednek, pedig a banyatankkal egészen odaillőnek érzem magam, na nem a jardra, hanem a pultos elmaradotthoz illőnek, elbeszélgetnénk a világ nagy dolgairól, talán még az ITER, vagy a francia alexandrinus felező tizenkettessé való degenerációja is szóba kerülhetett volna, szörnyű amilyen elnyomatás alatt állok. Amúgy vagy 15 kiló mindenfélét vásárolt be a nej, sokkal barátságosabb volt ezt hazahúzni, mint szatyrokban cígelni, de mit ér az egész könnyebbség, ha nem elegyedhetem a velem egyívásúakkal.

Ott jobbra fent lehet beikszelni, hogy követed a blogom. Nosza, rajta, továbbá likeold, osszad meg, kommentolj, hagy legyen nekem is valami örömöm a dologból!

Ugyanitt bálás brit eladó.

15 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://kiski.blog.hu/api/trackback/id/tr2913108208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kisa 2017.10.27. 17:17:35

"akkor miért ment oda? Miért ültette be ezeket a nőket a kocsijába? Ha már voltak jelei, hogy kéretlen meg fogja lóbálni a koktélvirslit, akkor miért nem ügyelt, hogy ne keveredjék nők közelébe?"
Huhh, először majdnem megijedtem, hogy te is kezded a stolbuciskodást...
Minek, minek? Hát hogy előkaphassa a koktélvirslit - nagyon tetszik, megvan benne a kellő lenézés és dehumanizálás, engedelmeddel, a jövőben én is használni fogom, nem nyilvánosan, csak szűk körben, mert tekintettel vagyok a kopirájtra...

hajnalihang 2017.10.27. 18:41:36

A britbála annyira nem jó, max 20 százaléka mehet extrába. Norvégot kell venni. Annak 40 százaléka butikárú, de arra vigyázni kell, hogy csak osloi gyűjtésűt-a sarkköri norvégoknak nincs ízlése.

heptakontanonaéder 2017.10.28. 20:28:36

@kisa:
Drága kisa(ranyom)! Ültél te már személygépkocsiban?

kisa 2017.10.29. 07:18:43

@heptakontanonaéder: Én kizárólag szekérre vagyok hajlandó ülni, de csak télen, mert akkor az ipse kétszer is meggondolja, hogy előkapja-e.

heptakontanonaéder 2017.10.29. 09:08:05

@kisa: Egy épeszű ürge egy kissé feldúltabb hölgy jelenlétében sem hajlandó megkockáztatni egy "előkapást"! A bré ugyanis rohadtul érzékeny, tehát egy esetleges szájzár... Brrrrrrr!
Gépkocsiban meg ha ültél már, akkor nem értem miért nem tűnt fel a szörnyű abuzálás leírásában a hiperkamu! Hát már többek, több helyen írták le, hogy egy autóban egy normál testalkatú (Danny DeVito) férfi nem tud feltérdelni az ülésre!

kisa 2017.10.29. 15:19:57

@heptakontanonaéder: Nem kell szájzár. Elég csak direkt jól összeszorítani a fogakat. (mítúúú, tudom, miről beszélek)
A pasasok amúgy pedig szerintem meglepően kényelmetlen helyeken is elő tudják kapni. Meglepődnél...

heptakontanonaéder 2017.10.29. 16:49:25

@kisa:
Nyuszibogár, a szájzár itt a katarzis megelőlegezése volt, a rémmese, horror, grand guignol, thriller, hubazz, stb. hitelességéhez vajmi kevés köze volt. Ámdeviszontag _TE IS_ gondosan megfeledkezel a lényegről: _FELNŐTT_ férfi, hátsó ülésen _TÉRDELVE_? És a felső testét, nyakát, fejét mindeközben hová is tette?

kisa 2017.10.29. 20:53:59

@heptakontanonaéder: 1. nem vagyok nyuszibogár (ahogy kisaranyod se, de ezt akkor még nem tettem szóvá). 2. ezt a térdelés dolgot nem értem, én ilyet nem olvastam, de ha te mondod, akkor biztos mondta valaki. Tudod, van az úgy, hogy az ember nem mindig emlékszik a konkrét pózra, az elme ugyanis olyan, hogy megpróbál hárítani.

heptakontanonaéder 2017.10.30. 09:31:36

Jól van, akkor legyél vízilómadaram avagy nagyezüst.
Nem olvastad? Szelektív figyelem?
444.hu/2017/10/14/sarosdi-lilla-elmeselte-hogyan-molesztalta-20-eve-egy-ismert-rendezo
"Egy fehér BMW- ben ültem mellettem a nagyrendező a kedves barát a volánnál ,a Margit-hídnál - sosem feledem a képet - oldara nezek látom a parlamentet és előttem a nagyrendező térdel a kocsiülésen letolt sliccel pici löttyedt hímtagja limbál a szemem előtt. "Puszild meg“ - hallom az instrukciòt. Elsírtam magam!"
Szóval?

kisa 2017.10.30. 20:23:29

@heptakontanonaéder: nem követem percről percre az eseményeket.vegyél egy fehér bmw-t, próbáld ki. Lehet, hogy nem elképzelhetetlen. Mit tudom én, sose ültem fehér bmw-ben, meg másmilyenben sem. Ha így lenne, akkor marton simán perelhetne, nagyon könnyű lenne bebizonyítani, hogy a művésznő hazudik.

heptakontanonaéder 2017.10.30. 20:37:42

@kisa: Volgában ültél már? Mert az egy arasszal magasabb belül!

kisa 2017.10.31. 05:47:04

@heptakontanonaéder: Nem, volgában se ültem. De a kérdés továbbra is az, hogy ha ennyire egyértelmű a dolog és ennyire könnyű lenne bizonyítani, akkor marton miért nem perel?

heptakontanonaéder 2017.11.01. 19:28:50

@kisa: és melyik buz... oppardon! _MELEG_ prodjúszer óhajtotta megfarkalni szegényt?
(és hány kabátlopási ügybe "keveredett"?)
süti beállítások módosítása