kiski

Most, hogy a szárnyas éjfél ellibbenve továbbszáll
gondbaborult lelkemnek tétova vára felett
lanyha legyintéssel ígérve kivágni csalódott
szívkeserűségemnek szárbaszökő gyökerét,
felserkentem blogba ma rejteni mindama kételyt
mely élete alkonya vártán elönti a férfikebelt.

Ugye milyen gazdag a magyar nyelv, hogy hosszú sorokon át engedi verselni azt is, akinek nincs semmi mondandója?

Friss topikok

  • kiskii: @Bence Aradi: Köszönöm! (2020.03.23. 05:26) Decimus Iunius Iuvenalis első szatírája
  • heptakontanonaéder: @kisa: és melyik buz... oppardon! _MELEG_ prodjúszer óhajtotta megfarkalni szegényt? (és hány kabá... (2017.11.01. 19:28) Marton és banyatank
  • Geo_: Lehet, addig jó nekünk, amíg nem tudjuk a választ... Mert majd jön az új isten: szazad21.blog.hu/2... (2017.10.29. 17:38) Bölcsészek és butászok
  • heptakontanonaéder: bocsika _ÉN_ elég sokat éltem falun. És a "falu szája" tökéletesen képes felmérni az erő- és szexu... (2017.10.28. 20:57) Nemi szerepek
  • heptakontanonaéder: Te csak ne rinyálj, örülj, hogy legalább nem ver! (2017.10.28. 09:24) Szaltó és cipő

Címkék

1968 (1) Áfra János (1) álom (1) altiszt (1) anyák napja (1) autó (1) autodafé (1) az élet értelme (1) balfasz (1) birodalom (1) bor (1) botka (1) bruce willis (1) cineg (1) cipő (1) Coldrex (1) csak a volt (1) család (1) diáklázadás (1) díj (1) egyenruha (1) ellenzék (1) én pártom (1) eper (1) érettségi (1) érték (1) eső (1) esti dal (1) fidesz (1) Firenze (1) fodrász (1) fordítás (1) galanga (1) galuska (1) gyerekvers (1) hajnal (1) hideg (2) hobbit (1) inkvizció (1) irodalmi ügynök (1) irodalom (1) Iuvenalis (1) Juvenalis (1) kecske zsolt (1) kenguru (1) képviselők (1) kiski (14) kistarcsa (1) kitüntetés (1) kocsma (1) koldulás (1) koldus (1) koldus katekizmus (1) komócsin (1) köszvény (1) kötőhártya-gyulladás (1) közlekedési múzeum (1) Kukorelly Endre (1) lábjegyzet (1) látványmészárszék (1) lecsó (1) lenin (1) leonidász (1) lesötétült (1) mackó (1) május 1. (1) március 15 (1) melegítő (1) momentum (1) műfordítás (1) nagymama (1) nagy élet (1) nátha (1) nej (1) névnap (1) nixon (1) novella (1) ooloo (8) ősember (1) ottbasszamegafene (1) pálinka (1) paprikáskrumpli (1) parkolóőr (1) párt (1) pénz (1) Petőfi (1) portás (2) posta (2) rendőr (1) Robert Capa (1) sár (1) sci-fi (1) slasa (1) Sólyom (1) sör (1) spárta (1) szakszervezet (1) Szatírák (1) személyi (1) szimonidész (1) szonett (1) szverdlov (1) takanéni (1) Tarlós (1) tejföl (1) temetés (1) Török Monika (1) torta (1) tündérnaptár (1) tüntetés (2) turbolya (1) türelmetlen szonett (1) választás (1) város (1) vers (6) verseny (1) zokni (1) zoknyi (1) Címkefelhő

2017.05.10. 18:57 kiskii

Galuska és abúza

Hallom, hogy a Tarlós Pipinek sikerült pártucat gyerek érettségiét elcseszni, hogy már megint felgyújtott egy metrószerelvényt, ezért a kölkök öltöny-nyakkendőben rohantak zokogva versenyt a lakkcipő-rakottszoknya válogatottal hajnalban, de persze az ilyesmik nem fogják zavarni a főváros értelemdús lakosságát, hogy jövőre megint egy Fideszes tömeggyilkost válasszanak főpolgármesternek, és akkor még a KDNP-nek vannak fenntartásai az LBGMQWFUKZ közösséggel szemben, és külön Semjén Zsolt.

parlament_mervai-mark-diszlepcsohaz.jpg

A paprikáskrumpli igazából egy leves, mégpedig galuskával, akárcsak a lecsó, amely annyira azért nem leves, viszont szintén galuskával fogyasztandó. Gyerekkoromban rizzsel volt a lecsó, de ezt én nem tudtam, azt hittem, hogy a kis fehér izék benne a paprika magjai, gondolom ma is van óccsóér olyan rizstörmelék amit rendes emberek nem vesznek már meg mert csak, nekem éppen most se lenne ellene semmi kifogásom, csak épp nem ilyet vesz a nej, pedig tőlem akár – nekem csak az a fontos, hogy a rizs ragadjon, mert rühellem az olyat, amelyiket a villával kell keservesen összevadászni a tányéron, én táplálkozás közben nem akarok melózni, hanem gyorsan, hatékonyan akarok egységnyi idő alatt minél több ételt a fejembe helyezni, még a rágás gondját is szeretem gyorsan letudni, az amiláz- és mucinkérdést megoldom azzal, hogy evés után sokszor nyelek nagyokat üresen, küzdjön meg a nyál a gyomromban a sósavval, aztán győzzön a jobbik, egyszóval kétpofára szeretek zabálni, ergo a francia emigráció nálam szóba se jöhet, nem is értem amúgy, hogy a normális francia paraszt hogy oldotta meg kaszálás közben az étkezést, ha negyedóránként kapott csak másfél falat zsebipiszkot egy színes trutymókkal véknyan összekoszolt tányéron, szóval ritka az, hogy én nyilvánosan enni vagyok hajlandó, ez az egyik oka, ami miatt erős fenntartásaim vannak a köztársasági elnöki beosztás elfogadásával kapcsolatban, hogy öt évig viselkednem kellene az evőeszközökkel.

Ez a jubileumi 15. nap, hogy nem hívott senki telefonon, de hogy még egy sms-t se kaptam – kivéve a Központi Rendszert, mely értesített, hogy további 5 évre érvényesítettnek tekinthetem magam – alapvetően eléggé felzaklat, hogy létezik egy Központi Rendszer, amely ilyen mélységig tisztában van a dolgaimmal, a személyi gyártása során még ujjlenyomatot is akartak tőlem venni, aztán egy csomó hat meg hétjegyű pinkódot kellett találnom nekik, kérdeztem, ezek mire kellenek, mire azt felelte az ügyintéző, hogy most még semmire, de ezek lesznek segítségemre, hogy a későbbiekben ne kelljen külön adó- és TB kártyát is magammal hurcolnom, a csaj kb. 25 éves lehetett, elmeséltem neki gyorsan, hogy a születése idején még volt egy darab szám, a személyi szám, ami oszposz ezt tudta, de jött az agyatlan seggfej és meghekkelte a dolgot, gondolom gyakorolt az elnökválasztásra, ahol éppen 4 darab alkotmánysértést kellett elkövetnie a bűntársával, a Bajszos Szarral karöltve, hogy megválasszák, nem értem mi a gond a Bayer közbeszédével a népeknek, nekem se lenne semmi gondom azzal, ha a képviselőket arccal lefelé, a bokájuknál fogva vonszolnák le az Országház főemeletéről a Kossuth térre.

Szólj hozzá!

Címkék: érettségi képviselők galuska lecsó személyi autodafé Tarlós Sólyom


A bejegyzés trackback címe:

https://kiski.blog.hu/api/trackback/id/tr2812496759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása