kiski

Most, hogy a szárnyas éjfél ellibbenve továbbszáll
gondbaborult lelkemnek tétova vára felett
lanyha legyintéssel ígérve kivágni csalódott
szívkeserűségemnek szárbaszökő gyökerét,
felserkentem blogba ma rejteni mindama kételyt
mely élete alkonya vártán elönti a férfikebelt.

Ugye milyen gazdag a magyar nyelv, hogy hosszú sorokon át engedi verselni azt is, akinek nincs semmi mondandója?

Friss topikok

  • kiskii: @Bence Aradi: Köszönöm! (2020.03.23. 05:26) Decimus Iunius Iuvenalis első szatírája
  • heptakontanonaéder: @kisa: és melyik buz... oppardon! _MELEG_ prodjúszer óhajtotta megfarkalni szegényt? (és hány kabá... (2017.11.01. 19:28) Marton és banyatank
  • Geo_: Lehet, addig jó nekünk, amíg nem tudjuk a választ... Mert majd jön az új isten: szazad21.blog.hu/2... (2017.10.29. 17:38) Bölcsészek és butászok
  • heptakontanonaéder: bocsika _ÉN_ elég sokat éltem falun. És a "falu szája" tökéletesen képes felmérni az erő- és szexu... (2017.10.28. 20:57) Nemi szerepek
  • heptakontanonaéder: Te csak ne rinyálj, örülj, hogy legalább nem ver! (2017.10.28. 09:24) Szaltó és cipő

Címkék

1968 (1) Áfra János (1) álom (1) altiszt (1) anyák napja (1) autó (1) autodafé (1) az élet értelme (1) balfasz (1) birodalom (1) bor (1) botka (1) bruce willis (1) cineg (1) cipő (1) Coldrex (1) csak a volt (1) család (1) diáklázadás (1) díj (1) egyenruha (1) ellenzék (1) én pártom (1) eper (1) érettségi (1) érték (1) eső (1) esti dal (1) fidesz (1) Firenze (1) fodrász (1) fordítás (1) galanga (1) galuska (1) gyerekvers (1) hajnal (1) hideg (2) hobbit (1) inkvizció (1) irodalmi ügynök (1) irodalom (1) Iuvenalis (1) Juvenalis (1) kecske zsolt (1) kenguru (1) képviselők (1) kiski (14) kistarcsa (1) kitüntetés (1) kocsma (1) koldulás (1) koldus (1) koldus katekizmus (1) komócsin (1) köszvény (1) kötőhártya-gyulladás (1) közlekedési múzeum (1) Kukorelly Endre (1) lábjegyzet (1) látványmészárszék (1) lecsó (1) lenin (1) leonidász (1) lesötétült (1) mackó (1) május 1. (1) március 15 (1) melegítő (1) momentum (1) műfordítás (1) nagymama (1) nagy élet (1) nátha (1) nej (1) névnap (1) nixon (1) novella (1) ooloo (8) ősember (1) ottbasszamegafene (1) pálinka (1) paprikáskrumpli (1) parkolóőr (1) párt (1) pénz (1) Petőfi (1) portás (2) posta (2) rendőr (1) Robert Capa (1) sár (1) sci-fi (1) slasa (1) Sólyom (1) sör (1) spárta (1) szakszervezet (1) Szatírák (1) személyi (1) szimonidész (1) szonett (1) szverdlov (1) takanéni (1) Tarlós (1) tejföl (1) temetés (1) Török Monika (1) torta (1) tündérnaptár (1) tüntetés (2) turbolya (1) türelmetlen szonett (1) választás (1) város (1) vers (6) verseny (1) zokni (1) zoknyi (1) Címkefelhő

2017.06.14. 18:35 kiskii

Postás és pincér

Tegnap effektíve költőre ittam magam, ami rég nem fordult elő velem, gyakorlatilag a teljes költői pályasétálásom alatt nem ittam összesen hét korsó sört, ellenben tegnap öttől éjfélig, így visszaszámolva az óránként egy korsó nem is hangzik olyan súlyosnak. Mindenesetre, amikor hazaértem, biztosnak tudtam, hogy hajnalban nem fogok én lemenni a sarki virágoshoz, hogy csokorral lepjem meg a nejt, úgyhogy vers született, olyan, amilyen, végülis mindegy, kettőnkön kívül a kutya nem fogja látni.face_gyea_1_szazalek_12.jpg

A postás tegnap itt kolbászolt az emeleten, elment a konyhaablak előtt, jól ráköszöntem, zavartan motyogott valamit, majd reggel megtaláltuk a cetlit, hogy ajánlott levelünk van. A gyerek épp nálunk volt, kezibe nyomtam, hogy elhozza. Gyakorlott postajáró a lelkem, eleve vitte magával az aláírási címpéldányt, de nem adták neki oda arra se, mert bizony arra kell a postának az ügyvédi száraz pecsét. Nekem ugyan nem tisztem a postát megtanítani jogászul, de hát a közjegyzői szakma éppen azért született meg, mert az ügyvédek alapból olyan becstelenek, hogy ha ezt a fideszesek tudnák, nem öregasszonyokat rabolnának ki éjszaka, hanem lenne 200.000 kőgazdag fideszes ügyvédünk, bár ha jobban meggondolom, jé, tényleg, nahát. Mindenesetre holnap megvárom a postást, és rapid kézbesítés-etikai oktatásban részesítem. 

A tegnapi kocsmázásom során is átmentem népnevelőbe, megtanítottam a pincéreket kávét felszolgálni, hamutartót cserélni, és arra, hogy nem a hajszál alá, hanem fölé fél centivel kell csapolni a sört, mert az a 3 centiliter jobban visszahozza a vendéget, mint akárhány boxmeccs a kirakati tévében. Ma megint elsétáltunk a nejjel a kocsmáig, és örömmel konstatáltam, hogy a tanultakat alkalmazzák, a jövő héten a rövidnadrág viselet és a férfipincéri szakma összeférhetetlenségéről tartok nekik órát, milyen szerencse, hogy beköltöztem a városba, mert csak ezért nem lett volna lelkierőm hetente háromszor bebumlizni az erdőből.

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://kiski.blog.hu/api/trackback/id/tr8912593599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hajnalihang 2017.06.15. 09:56:34

ezek a rapid oktatások, na jó népnevelések-nem félsz, hogy az összes szolgáltató(5 kilóméteren belül) rémült költözésbe fog? 5 km, mert távolabbra nem biztos, hogy elmész(feltételezem). :) persze, ennyi korsó sör után nem annyira szokták komolyan venni a pincérek a kedves vendég tirádáit(sem).
azért-engem érdekelne az a vers!!! :)

kiskii 2017.06.15. 11:33:14

@hajnalihang: Azt, hogy a kávé mellé egy deci víz is jár, plusz 2 cukor meg tejszín, nem csak odaúrunk egy pohárban feketét, meg hogy a hamutartót elvétel előtt letakarjuk a tisztával, nem minősíti egy pincér tirádának.

heptakontanonaéder 2017.07.06. 02:36:45

@hajnalihang: Kiski dimenzióival még az is a bölcselet csúcsának tűnne fel egy pincnök számára, hogy "birimarataoa lenni nagy".
süti beállítások módosítása