kiski

Most, hogy a szárnyas éjfél ellibbenve továbbszáll
gondbaborult lelkemnek tétova vára felett
lanyha legyintéssel ígérve kivágni csalódott
szívkeserűségemnek szárbaszökő gyökerét,
felserkentem blogba ma rejteni mindama kételyt
mely élete alkonya vártán elönti a férfikebelt.

Ugye milyen gazdag a magyar nyelv, hogy hosszú sorokon át engedi verselni azt is, akinek nincs semmi mondandója?

Friss topikok

  • kiskii: @Bence Aradi: Köszönöm! (2020.03.23. 05:26) Decimus Iunius Iuvenalis első szatírája
  • heptakontanonaéder: @kisa: és melyik buz... oppardon! _MELEG_ prodjúszer óhajtotta megfarkalni szegényt? (és hány kabá... (2017.11.01. 19:28) Marton és banyatank
  • Geo_: Lehet, addig jó nekünk, amíg nem tudjuk a választ... Mert majd jön az új isten: szazad21.blog.hu/2... (2017.10.29. 17:38) Bölcsészek és butászok
  • heptakontanonaéder: bocsika _ÉN_ elég sokat éltem falun. És a "falu szája" tökéletesen képes felmérni az erő- és szexu... (2017.10.28. 20:57) Nemi szerepek
  • heptakontanonaéder: Te csak ne rinyálj, örülj, hogy legalább nem ver! (2017.10.28. 09:24) Szaltó és cipő

Címkék

1968 (1) Áfra János (1) álom (1) altiszt (1) anyák napja (1) autó (1) autodafé (1) az élet értelme (1) balfasz (1) birodalom (1) bor (1) botka (1) bruce willis (1) cineg (1) cipő (1) Coldrex (1) csak a volt (1) család (1) diáklázadás (1) díj (1) egyenruha (1) ellenzék (1) én pártom (1) eper (1) érettségi (1) érték (1) eső (1) esti dal (1) fidesz (1) Firenze (1) fodrász (1) fordítás (1) galanga (1) galuska (1) gyerekvers (1) hajnal (1) hideg (2) hobbit (1) inkvizció (1) irodalmi ügynök (1) irodalom (1) Iuvenalis (1) Juvenalis (1) kecske zsolt (1) kenguru (1) képviselők (1) kiski (14) kistarcsa (1) kitüntetés (1) kocsma (1) koldulás (1) koldus (1) koldus katekizmus (1) komócsin (1) köszvény (1) kötőhártya-gyulladás (1) közlekedési múzeum (1) Kukorelly Endre (1) lábjegyzet (1) látványmészárszék (1) lecsó (1) lenin (1) leonidász (1) lesötétült (1) mackó (1) május 1. (1) március 15 (1) melegítő (1) momentum (1) műfordítás (1) nagymama (1) nagy élet (1) nátha (1) nej (1) névnap (1) nixon (1) novella (1) ooloo (8) ősember (1) ottbasszamegafene (1) pálinka (1) paprikáskrumpli (1) parkolóőr (1) párt (1) pénz (1) Petőfi (1) portás (2) posta (2) rendőr (1) Robert Capa (1) sár (1) sci-fi (1) slasa (1) Sólyom (1) sör (1) spárta (1) szakszervezet (1) Szatírák (1) személyi (1) szimonidész (1) szonett (1) szverdlov (1) takanéni (1) Tarlós (1) tejföl (1) temetés (1) Török Monika (1) torta (1) tündérnaptár (1) tüntetés (2) turbolya (1) türelmetlen szonett (1) választás (1) város (1) vers (6) verseny (1) zokni (1) zoknyi (1) Címkefelhő

2017.03.27. 13:01 kiskii

RSS és bootolás

Azt mondja a guru, aki egy girhes macskából is tudott önálló netszemélyiséget gyártani, hogy időnként emlékeztetni kell a népet arra, hogy ez a blog létezik, különben a sok gondjuk miatt elfeledkeznek róla, hogy idekattintsanak. Én meg gondoltam, hogy nem, nekem bőven elég szellemi magasugrás, hogy én magam ne feledkezzem meg róla. Különben is, itt szórakozni lehet, aki erre vágyik, idejön, aki meg tévét akar nézni, odamegy. Van RSS, használja, aki magától nem tudja megjegyezni, hogy minden nap van poszt.

Már lassan kezdtem örülni, hogy a világegyetem szeret engem, hisz ennek nyilvánvaló bizonyítékát adta azzal, hogy egy ilyen helyre kis bolygó felületére hagyott születni, aminek mekkora esélye van már, ha azt nézzük, mennyi hely van ezen kívül csak a Naprendszerben, de ma reggel tízkor megszólalt a telefonom, amit természetesen nem vettem fel, mert nem szeretek álmomban telefonálni, de aztán beóvakodott a nej és kezembe nyomta az ő telefonját, hogy a gyerek akar szólni velem, egyből tudtam, hogy valahol felszakadt a valóság szövete, különben nem zaklatna ilyen embertelen időpontban, főleg azok után, hogy tegnapelőtt  szuszmogósan bolyhos kis szívem minden melegével a kezébe nyomtam a kocsim kulcsát, hogy ne kelljen neki az elemek vad csapásai veszélyével dacolva metróval utaznia, s igazam volt, azzal a hihetetlen sztorival állt elő, hogy a kocsim rossz helyen parkol, jelesül a Kulich Gyula utcában és valaki rendészek nála esdtek, hogy vigyük el onnan, kértem a fiat, hogy tartsa a vonalat, mert még bootolok, s míg az indítófolyadék lekotyogott, tudakoltam, hogy hol az a Kulich Gyula utca és hogy került oda a járgány, ekkor bontott, én leültem az asztal mellé, szembe a kérdőre kerekedett, mondhatni mangaszemű nejjel, majd mikor a sarj újra hívott, bemondta a kocsi tényleges álláshelyét, ami nem a Kulich hanem az Eötvös nevűben volt, kezdtem érezni, hogy lassan tapogatóznak egymás felé és bogulnak össze újra az elszakadt szövetszálak, belekortyoltam a kávéba, amitől teljesen felébredtem, mert elfelejtettem felkavarni, és immáron létezőként ismerve el magam magam előtt, nadrágot, inget öltöttem, megkerestem az elkanászodott járművet, tettem vele két kört a háztömbcsoport körül és beálltam a kapunk előtt épp megüresedő helyre, mert nekem mindig ott üresedik valahogy, amin nem csodálkozom, hisz a világegyetem szeret engem.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://kiski.blog.hu/api/trackback/id/tr3212374435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BRAAJEN 2017.04.02. 05:52:05

semmi sárgacsekk?
már a közegek se a régiek...

kiskii 2017.04.02. 12:03:43

Nem volt semmi szabálytalanság, elfelejtették előre kiplakatírozni az aszfaltbontást.
süti beállítások módosítása