kiski

Most, hogy a szárnyas éjfél ellibbenve továbbszáll
gondbaborult lelkemnek tétova vára felett
lanyha legyintéssel ígérve kivágni csalódott
szívkeserűségemnek szárbaszökő gyökerét,
felserkentem blogba ma rejteni mindama kételyt
mely élete alkonya vártán elönti a férfikebelt.

Ugye milyen gazdag a magyar nyelv, hogy hosszú sorokon át engedi verselni azt is, akinek nincs semmi mondandója?

Friss topikok

  • kiskii: @Bence Aradi: Köszönöm! (2020.03.23. 05:26) Decimus Iunius Iuvenalis első szatírája
  • heptakontanonaéder: @kisa: és melyik buz... oppardon! _MELEG_ prodjúszer óhajtotta megfarkalni szegényt? (és hány kabá... (2017.11.01. 19:28) Marton és banyatank
  • Geo_: Lehet, addig jó nekünk, amíg nem tudjuk a választ... Mert majd jön az új isten: szazad21.blog.hu/2... (2017.10.29. 17:38) Bölcsészek és butászok
  • heptakontanonaéder: bocsika _ÉN_ elég sokat éltem falun. És a "falu szája" tökéletesen képes felmérni az erő- és szexu... (2017.10.28. 20:57) Nemi szerepek
  • heptakontanonaéder: Te csak ne rinyálj, örülj, hogy legalább nem ver! (2017.10.28. 09:24) Szaltó és cipő

Címkék

1968 (1) Áfra János (1) álom (1) altiszt (1) anyák napja (1) autó (1) autodafé (1) az élet értelme (1) balfasz (1) birodalom (1) bor (1) botka (1) bruce willis (1) cineg (1) cipő (1) Coldrex (1) csak a volt (1) család (1) diáklázadás (1) díj (1) egyenruha (1) ellenzék (1) én pártom (1) eper (1) érettségi (1) érték (1) eső (1) esti dal (1) fidesz (1) Firenze (1) fodrász (1) fordítás (1) galanga (1) galuska (1) gyerekvers (1) hajnal (1) hideg (2) hobbit (1) inkvizció (1) irodalmi ügynök (1) irodalom (1) Iuvenalis (1) Juvenalis (1) kecske zsolt (1) kenguru (1) képviselők (1) kiski (14) kistarcsa (1) kitüntetés (1) kocsma (1) koldulás (1) koldus (1) koldus katekizmus (1) komócsin (1) köszvény (1) kötőhártya-gyulladás (1) közlekedési múzeum (1) Kukorelly Endre (1) lábjegyzet (1) látványmészárszék (1) lecsó (1) lenin (1) leonidász (1) lesötétült (1) mackó (1) május 1. (1) március 15 (1) melegítő (1) momentum (1) műfordítás (1) nagymama (1) nagy élet (1) nátha (1) nej (1) névnap (1) nixon (1) novella (1) ooloo (8) ősember (1) ottbasszamegafene (1) pálinka (1) paprikáskrumpli (1) parkolóőr (1) párt (1) pénz (1) Petőfi (1) portás (2) posta (2) rendőr (1) Robert Capa (1) sár (1) sci-fi (1) slasa (1) Sólyom (1) sör (1) spárta (1) szakszervezet (1) Szatírák (1) személyi (1) szimonidész (1) szonett (1) szverdlov (1) takanéni (1) Tarlós (1) tejföl (1) temetés (1) Török Monika (1) torta (1) tündérnaptár (1) tüntetés (2) turbolya (1) türelmetlen szonett (1) választás (1) város (1) vers (6) verseny (1) zokni (1) zoknyi (1) Címkefelhő

2017.04.04. 11:23 kiskii

Fűszer és banyatank

Április négyről szóljon az ének, de legalábbis ne feledkezzünk meg róla - legalább most ne, amikor Simicska Lajos önképzavaros delíriumában önmagát nem sorolja a maffiózók közé, ezért az általa üzemeltetett maffia oldaláról átállt a az általa üzemeltetett maffia által üzemeltetett náci párt oldalára, a másik oldalon meg a véleményformáló gyengék (majd azt írtam, erők, bocs) szigorú pamfletekben vetik el annak ideáját, hogy a hazai maffia és a náci vezetők sortűz által iktattassanak ki a közéletből, hát hogy ezek hogy meg fognak lepődni!

covers_56321.jpg

Amikor egzotizálni akarok, akkor kinyitom a 6/C szekrény ajtaját, mert a nej ott tárolja a fűszereket a kutyaközönséges patagóniai tökkivonattól a szárított hópárduc-könnymirigyig, és addig válogatok, amíg nem találok valamit, ami vajas- vagy zsíroskenyérre kenve fel nem dobja a napomat. Tegnap is megehültem, hát kinyitottam a kincstárat, és a benne rejtező európai mindenfélékre ügyet se vetve kerestem valamit, amivel elkényeztethetem semmittevésbe fáradt testem, már nem hogy bekenekezzem vele, hanem hogy megegyem, és akkor megláttam a Rose Harissa nevű kencét, amely Közép-keleti fűszerpasztaként hirdette magát, de mert már többször is megjártam az indiai, a zsidó és az arab konyhák ötleteivel, mielőtt vastag rétegben felhordtam volna a kenyérre, kisujjammal belekanalaztam, s megkóstoltam. Miután sietve, de igen szorosan visszazártam az üveget, elolvastam miből áll a készítmény: szárított paprika és csili, napraforgó-és szójaolaj, fokhagyma, só, fűszerek, rózsaszirom, citromsav. A titok a "fűszerek" rejtőnév alatt lappanghatott, elképzelésem szerint egyszer ezer évvel ezelőtt egy arab vagy zsidó séf a fáraók kincsét keresve egy még szaftos tömegsírra lelt, és az onnan kimentett hullazsákokat használva begöngyölt egy darált tevét az anyagba, egy hétig szárazgőzben erjesztette, majd a sivatagi nap alatt érlelve begyűjtötte zamatait és halálnak halálával fenyegetett meg minden igaz- és hamishívő szakácsot, ha a találmányát nem keverik bele minden főztjükbe, később az ötletet átvette a fürdőzést mélyen megvető nyugati civilizáció is, csak ők a virágok szaganyagait gyűjtötték be ezzel a módszerrel, biztos azért, mert Párizsban híján voltak a tevének.

 Jön! Jön! Jön!

Budapesten fog koncertezni a Smokie együttes, halleluja, én a vizes VB utánára elkezdem szervezni a Járókeret és Banyatank Fesztivált, melynek nyitónapját színpompás kavalkádnak képzelem el, játékos versennyel százezres tömeg előtt végig az Andrássyn a mentőszolgálat újraélesztési csapata és a János Kórház szívkatéter-teamje között, a zárónapon pedig a Farkasréti temetőben szóló és ritmusgitárok jajongása közepette ünnepélyesen elhantoljuk Tina Turnert és Ringo Starrt.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://kiski.blog.hu/api/trackback/id/tr2812399917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása