kiski

Most, hogy a szárnyas éjfél ellibbenve továbbszáll
gondbaborult lelkemnek tétova vára felett
lanyha legyintéssel ígérve kivágni csalódott
szívkeserűségemnek szárbaszökő gyökerét,
felserkentem blogba ma rejteni mindama kételyt
mely élete alkonya vártán elönti a férfikebelt.

Ugye milyen gazdag a magyar nyelv, hogy hosszú sorokon át engedi verselni azt is, akinek nincs semmi mondandója?

Friss topikok

  • kiskii: @Bence Aradi: Köszönöm! (2020.03.23. 05:26) Decimus Iunius Iuvenalis első szatírája
  • heptakontanonaéder: @kisa: és melyik buz... oppardon! _MELEG_ prodjúszer óhajtotta megfarkalni szegényt? (és hány kabá... (2017.11.01. 19:28) Marton és banyatank
  • Geo_: Lehet, addig jó nekünk, amíg nem tudjuk a választ... Mert majd jön az új isten: szazad21.blog.hu/2... (2017.10.29. 17:38) Bölcsészek és butászok
  • heptakontanonaéder: bocsika _ÉN_ elég sokat éltem falun. És a "falu szája" tökéletesen képes felmérni az erő- és szexu... (2017.10.28. 20:57) Nemi szerepek
  • heptakontanonaéder: Te csak ne rinyálj, örülj, hogy legalább nem ver! (2017.10.28. 09:24) Szaltó és cipő

Címkék

1968 (1) Áfra János (1) álom (1) altiszt (1) anyák napja (1) autó (1) autodafé (1) az élet értelme (1) balfasz (1) birodalom (1) bor (1) botka (1) bruce willis (1) cineg (1) cipő (1) Coldrex (1) csak a volt (1) család (1) diáklázadás (1) díj (1) egyenruha (1) ellenzék (1) én pártom (1) eper (1) érettségi (1) érték (1) eső (1) esti dal (1) fidesz (1) Firenze (1) fodrász (1) fordítás (1) galanga (1) galuska (1) gyerekvers (1) hajnal (1) hideg (2) hobbit (1) inkvizció (1) irodalmi ügynök (1) irodalom (1) Iuvenalis (1) Juvenalis (1) kecske zsolt (1) kenguru (1) képviselők (1) kiski (14) kistarcsa (1) kitüntetés (1) kocsma (1) koldulás (1) koldus (1) koldus katekizmus (1) komócsin (1) köszvény (1) kötőhártya-gyulladás (1) közlekedési múzeum (1) Kukorelly Endre (1) lábjegyzet (1) látványmészárszék (1) lecsó (1) lenin (1) leonidász (1) lesötétült (1) mackó (1) május 1. (1) március 15 (1) melegítő (1) momentum (1) műfordítás (1) nagymama (1) nagy élet (1) nátha (1) nej (1) névnap (1) nixon (1) novella (1) ooloo (8) ősember (1) ottbasszamegafene (1) pálinka (1) paprikáskrumpli (1) parkolóőr (1) párt (1) pénz (1) Petőfi (1) portás (2) posta (2) rendőr (1) Robert Capa (1) sár (1) sci-fi (1) slasa (1) Sólyom (1) sör (1) spárta (1) szakszervezet (1) Szatírák (1) személyi (1) szimonidész (1) szonett (1) szverdlov (1) takanéni (1) Tarlós (1) tejföl (1) temetés (1) Török Monika (1) torta (1) tündérnaptár (1) tüntetés (2) turbolya (1) türelmetlen szonett (1) választás (1) város (1) vers (6) verseny (1) zokni (1) zoknyi (1) Címkefelhő

2017.04.13. 12:33 kiskii

Oktogon és Krasznodar

Ma arra ébredtem, hogy Pénztáros Lőrinc megejtette a húsvéti nagybevásárlást, szerencsére akciós volt a kemping, vett is belőle gyorsan 106 hektárt, ha beosztással van, gondolom kitart neki újig. Mindeközben meg a nemforradalmi ifjak sört és zenét fogyasztottak az Oktogonon, felszínes beszélgetéseim alapján arra a következtetésre jutottam, hogy nem is igen akarják abbahagyni, egyre jobban feszít a kíváncsiság, hogy mire akarnak jutni és azt miféle eszközökkel kívánják elérni, mert ez azért kevés lesz ahhoz hogy a Sztyeppék Szilaj Hőse eltakarodjék a gyönyörűséges Krasznodarba, mindenesetre több, mint amit az egymás ellenzékei pártok eddig műveltek.

covers_56321_8.jpg

Ez a kemping dolog nem hagy nyugodni, mert nem értem. Honnan tudta meg a csávó, hogy ezek a kempingek eladóak, miért adták el a kik voltak a tulajdonosok mennyiért és pont neki? Nekem ha eszembe jutna kempinget venni, csüdig kéne lejárnom a lábamat míg találnék valakit, aki épp akkor akarja eladni, ez meg mindjárt egy tucat ilyenre bukkant.

Mivel éjszaka kordonrészlet voltam a hidegben, ma csak 10-kor keltem, addigra a nej már megjárta kétszer a piacot, és a sparherd körül sürgölődött, hogy ebédre épp meglegyen a halsütéssel, azonnal meg is vádoltam, hogy suttyomban tevőleges katolikus propagandát fejt ki, miszerint nagypénteken böjtöset főz, de jól megkaptam, hogy még csak csütörtök van, és aztán ki kellett menekülnöm, amikor azzal érveltem, hogy na lám, mondom én, hogy katolikusabb a pápánál, most csak reménykedhetem, hogy nem csak a hal illatát kapom ebédre. Aztán visszaóvakodtam, s addig gunnyasztottam a hokedlin töredelmesen magamba roskadva, míg meg nem kegyelmezett nekem, s akkor megpróbáltuk felidézni ifjúságunk idejét, amikor az ő református anyját a nagynénje kényszerítette megszenteltetni húsvétkor a kalácsot, nekem nem voltak ilyenjeim, mert az én családomban mindenki normális volt, tehát húsvétkor nálunk nem Krisztus támadott fel, hanem locsolkodtunk, úgyhogy most se tudom, hogy a papok szerint ma böjtölnöm kellene vagy teli asztal mellett vigadoznom, de ahogy emlékszem a történelemre, szerintem nem voltak olyan hülyék a papok, hogy a rabszolgamód tartott híveiket zabálásra kötelezzék, mert még eszükbe jutott volna a csóróknak, hogy ha szigorú szabály ma zabálni, akkor adjon enni aki a kötelezettséget kirótta.

És ha már tüntetés, ez a "magyar rendőr velünk van" nem igazán jó duma, mert egyfelől nincs velünk, másfelől meg ez ugyanaz a visszafordítható aljasság, amivel 2002-ben kezdett a Fidesz, hogy aki nincs velünk az nem magyar. Rigmus-javaslatom:

Éhezteti a rendőrt

Orbán lent a határon,

hát ez ellen mit teszel,

kedves rendőr barátom?

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://kiski.blog.hu/api/trackback/id/tr3112423957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása