kiski

Most, hogy a szárnyas éjfél ellibbenve továbbszáll
gondbaborult lelkemnek tétova vára felett
lanyha legyintéssel ígérve kivágni csalódott
szívkeserűségemnek szárbaszökő gyökerét,
felserkentem blogba ma rejteni mindama kételyt
mely élete alkonya vártán elönti a férfikebelt.

Ugye milyen gazdag a magyar nyelv, hogy hosszú sorokon át engedi verselni azt is, akinek nincs semmi mondandója?

Friss topikok

  • kiskii: @Bence Aradi: Köszönöm! (2020.03.23. 05:26) Decimus Iunius Iuvenalis első szatírája
  • heptakontanonaéder: @kisa: és melyik buz... oppardon! _MELEG_ prodjúszer óhajtotta megfarkalni szegényt? (és hány kabá... (2017.11.01. 19:28) Marton és banyatank
  • Geo_: Lehet, addig jó nekünk, amíg nem tudjuk a választ... Mert majd jön az új isten: szazad21.blog.hu/2... (2017.10.29. 17:38) Bölcsészek és butászok
  • heptakontanonaéder: bocsika _ÉN_ elég sokat éltem falun. És a "falu szája" tökéletesen képes felmérni az erő- és szexu... (2017.10.28. 20:57) Nemi szerepek
  • heptakontanonaéder: Te csak ne rinyálj, örülj, hogy legalább nem ver! (2017.10.28. 09:24) Szaltó és cipő

Címkék

1968 (1) Áfra János (1) álom (1) altiszt (1) anyák napja (1) autó (1) autodafé (1) az élet értelme (1) balfasz (1) birodalom (1) bor (1) botka (1) bruce willis (1) cineg (1) cipő (1) Coldrex (1) csak a volt (1) család (1) diáklázadás (1) díj (1) egyenruha (1) ellenzék (1) én pártom (1) eper (1) érettségi (1) érték (1) eső (1) esti dal (1) fidesz (1) Firenze (1) fodrász (1) fordítás (1) galanga (1) galuska (1) gyerekvers (1) hajnal (1) hideg (2) hobbit (1) inkvizció (1) irodalmi ügynök (1) irodalom (1) Iuvenalis (1) Juvenalis (1) kecske zsolt (1) kenguru (1) képviselők (1) kiski (14) kistarcsa (1) kitüntetés (1) kocsma (1) koldulás (1) koldus (1) koldus katekizmus (1) komócsin (1) köszvény (1) kötőhártya-gyulladás (1) közlekedési múzeum (1) Kukorelly Endre (1) lábjegyzet (1) látványmészárszék (1) lecsó (1) lenin (1) leonidász (1) lesötétült (1) mackó (1) május 1. (1) március 15 (1) melegítő (1) momentum (1) műfordítás (1) nagymama (1) nagy élet (1) nátha (1) nej (1) névnap (1) nixon (1) novella (1) ooloo (8) ősember (1) ottbasszamegafene (1) pálinka (1) paprikáskrumpli (1) parkolóőr (1) párt (1) pénz (1) Petőfi (1) portás (2) posta (2) rendőr (1) Robert Capa (1) sár (1) sci-fi (1) slasa (1) Sólyom (1) sör (1) spárta (1) szakszervezet (1) Szatírák (1) személyi (1) szimonidész (1) szonett (1) szverdlov (1) takanéni (1) Tarlós (1) tejföl (1) temetés (1) Török Monika (1) torta (1) tündérnaptár (1) tüntetés (2) turbolya (1) türelmetlen szonett (1) választás (1) város (1) vers (6) verseny (1) zokni (1) zoknyi (1) Címkefelhő

2017.07.18. 14:07 kiskii

Nem nekrológok

Soha többé. Amikor Esterházy meghalt, írtam róla, s ez volt az utolsó tisztelgésem, mert bár azóta is halnak mindenféle népek, írók, olvasók, nemolvasók és nemírók, egyikről se emlékeztem meg. Előrehozott bosszút állok a magyar társadalmon mire meghalok.ek_001_1.jpg

Ez számításaim szerint olyan 15 év múlva lesz esedékes, tehát addig jó kétmillió magyar ember fog úgy meghalni, hogy pont annyi gondolatot vesztegetek rájuk holtukban, mint ők rám éltemben. Ha ehhez hozzászámoljuk az eddigi hatvanegy évem alatt megholtakat, akkor sacc/kábé ki is jön a tízmillió fő, vagyis életem alatt egy komplett népességnyi kiterített magyarral nem kerültem még olyan távoli viszonyba se, hogy egy betűt is írjak róluk.

Mostanság maximum napi 3x5 percet töltök a Facebookon, gyorsan átpörgetek minden személyes poszton, csak a híreket és a kapcsolódó cikkeket nézem meg, persze látom, hogy X két éve, Y négy éve halt meg, s emlékeznek rájuk a népek. Úgy eltöprengtem, miért is lesz jó nekem, ha egy tökismeretlen figura halálom után két évvel beírja az akkori Facebookba, hogy jaj, már két éve nincs köztünk a Király. Azt tudom neki miért jó. Hát azért, mert nem tudom pofán kúrni, hogy de jó fej vagy, akkor nem hiányoztam, amikor éltem, csak most?

A leépülésem kezdetét azonban Esterházy halálától számítom, addig ugyanis mindenféle ideológiai indíttatás nélkül nem írtam a halókról, azóta viszont kifejezett kéjjel nem nekrológok, csinálják azok, akik együtt dolgoztak, éltek az illetővel, akiket figyelmére méltatott s viszont, illetve azok, akiknek semmi jobb dolguk nincs, mint hozzádörgölőzni a hullához, hátha ebből végre háramlik rájuk is egy kicsi szegény megboldogult dicsfényéből. Most már persze tudom, az Esterházy megemlékezés se kellett volna, mert hát nekem épp annyi közöm volt csórikámhoz mint a magfizikához, visszagondolva azt kell mondjam, hogy a hulladörgölők csapatát erősítettem, persze rám is csak annyi glóriamáz kenődött mint a többi hasonlóra, így belegondolva kínosan is érzem magam.

Az azóta meghalók esetében, ha véletlenül érezném is a késztetést, erre és azokra a színészekre gondolok, akikhez odamennek az utcán az egyszerűek, mert minden csütörtök este látták a tévében, és régi ismerősként kezdenek vele fecserészni, aztán mélyen meg vannak sértve, hogy az nem tudja őket hova tenni. Mondjuk az elhunytak védekezni se tudnak, de nem is idegesíti őket a plebsz nyomulása. Malus - bonus.

És ezzel be is fejeztem a blogolást, elbúcsúzom attól a kilenc embertől, aki időnként idekattintott, ennyi embernek akár személyesen is elmondhatom amit közölni szükségesnek tartok, igaz, egyre kevesebb dolgot tartok szükségesnek közölni.

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://kiski.blog.hu/api/trackback/id/tr3312672061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kisa 2017.07.18. 16:54:29

Sajnálom. Nem gondolnád át még egyszer? Mármint nem a nekrológást, hanem a blogírást, amit abbahagyni tervezel.

kisa 2017.07.19. 21:50:45

Mikor/hogyan lenne értelme?
Szerintem az írásnak mindig van értelme, ha vannak mögötte gondolatok. Az írás: terápia.
Szerettem az írásaidat, hiányozni fognak. Sok mindent megfogalmaztál helyettem, hatalmas terhet véve le gyenge vállaimról. :-) Nem mindenben értettem egyet, de amiben igen, abban nagyon.

kiskii 2017.07.19. 21:54:01

@kisa: Biztos igazad van. És ha további 1000 ember érezné így, akkor én is azt mondanám, van értelme. Máshogy csapódik le a dolog az olvasónál és a szerzőnél.

kisa 2017.07.21. 12:36:28

@kiskii: Egyszer elmentünk egy Hobo József Attila estre a Komédiumba. Rajtunk kívül kb még 15 néző volt. Hobo teljesen korrektül, hatalmas átéléssel leadta a műsort.

kiskii 2017.07.21. 13:25:07

@kisa: Azt nem mondtam, hogy ha megfizetnek, akkor se írok. Mint ahogy két éven keresztül írtam annak a 18 embernek is a fészen, akik kipengettek érte fejenként 3000 forintot, szóval 35 forintos órabérben dolgoztam, de végigcsináltam, mert a fizető kuncsaftnak jár a szolgáltatás.
süti beállítások módosítása